Naše filozofie je jednoduchá - snažíme se pomoci klientům sladit celkový vjem a vzhled interiéru, aby se jejich domov stal opravdu útulným a jedinečným prostorem. Jsme tu, abychom vám poskytli
praktické rady a pomohli vám s každým krokem v procesu tvorby a realizace vašeho interiéru.

U nás naleznete kompletní servis. Umíme navrhnout a vyrobit kuchyňskou linku, dodat podlahové materiály, a vyrobit nábytek na míru - od jídelních stolů a barových židliček až po úložné prostory
a knihovny. Jsme schopni zrealizovat i stavební úpravy, zrekonstruovat interiér nebo dokonce dostavět celý dům.

Pokud máte zájem o profesionální návrh interiéru dle vašich přání, neváhejte si s námi domluvit schůzku. Náš odborný tým architektů je tu, aby vám poskytl individuální a kvalitní servis, který
bude odpovídat vašim osobním preferencím.

Naše působnost zahrnuje celou Českou republiku. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a naším cílem je, abyste byli s výsledkem plně spokojeni.
Postup spolupráce
1. Nezávazně se sejdeme
Investice do interiéru, jak finanční,
tak emoční je velká a je důležité, abyste
měli možnost se svobodně rozhodnout,
s kým budete celý proces návrhu a případné
následné realizace absolvovat.

Byla by škoda a zbytečná zátěž cítit se po
začátku spolupráce jako člověk, který
nastoupil do špatného vlaku.

Na nezávazné schůzce se poznáme, uvidíte
kdo skutečně jsme, jaké máme zkušennosti,
jací jsme lidé, jak přemýšlíme, jak jsme rychlí,
jak reagujeme, nakolik Vám dokážeme naslouchat
a respektovat Vaše přání. A to umíme :)

Když budete mít dobrý pocit (to se nám daří :))
z této schůzky, můžeme domluvit podmínky spolupráce
a první naší společnou pracovní schůzku,
kde Vás podrobně vyzpovídáme. Říkáme jí
vyzpovídací schůzka.
2. Vyzpovídáme Vás a
zjistíme, co máte rádi
Na začátku práce si s klienty předáváme
informace, zjišťujeme detailní představy,
požadavky a očekávání, které máte.

Postupujeme návodnou formou. Nemusíte vědět
nic víc, než že se Vám naše práce líbí a máte
v nás důvěru, i to může být zadání,
ale obvykle a je to lepší se pokusíme pomocí
dlouhého rozhovoru, velkého množství otázek
na které stačí odpovědět ve stylu
ano / ne // líbí / nelíbí získat o Vás a tom
co chcete dobrou a přesnou představu, která
nám umožní všechno co řeknete, vaše pocity,
idee, vkus, uspořádat do interiéru se kterým
budete spokojení, za který budete rádi,
ze kterého budete mít radost.
4. Navrhneme a vizualizujeme
pro Vás interiér
Vizualizace je zachycení návrhu interiéru,
tak jak ho postupně sestavíme a v řadě
iterací upravíme do podoby, o které si myslíme,
že s ní budou lidé, pro které tvoříme
jejich interiéry plně spokojení. Několikrát
první návrhy interně, dříve než je ukážeme
klientům přepracováváme a zlepšujeme,
dokud nejsou hotové.

Hotové ve smyslu, že jsou podrobné,
odladěné, úplné.

Přesto jsou právě v tuto chvíli, při
prvním ukázání plně připravené k připomínkování,
změnám a další práci, kterou na nich s našimi
klienty odvedeme.

Teprve, když je takto návrh zpracovaný - detailní,
průkaznou formou - vidíte snadno co se Vám líbí,
co byste rádi jako prvek v návrhu
posílili a stejně tak to, co byste rádi
ještě zlepšili, nebo čím si nejste jistí.
3. Zaměříme Váš interiér
a navrhneme 2D dispozici
Po vyzpovídání kompletujeme technické
podklady - prostor si sami zaměříme, překreslíme
do digitální podoby a z informací vyzpovídací
schůzky pro Vás vymyslíme, logicky poskládáme
dispoziční řešení interiéru.

Nutná je přesná dispozice nábytku a vybavení,
která někdy, pokud je to účelné a pokud jste
tomu naklonění vyústí i v úpravy příček
a třeba i nosných stěn. Záleží na Vašich
prioritách. Někdy říkáme, že návrh dispozice
je trochu jako matematický příklad. Máme velké
množství informací, které je potřeba přetvořit
v řešení, které je jediné správné.

Podmínek zadání je totiž tolik, že je řešení,
které je nejlepší ze všech a jde poměrně
dobře ukázat, proč to tak je. I když to na
první pohled nemusí vypadat jako intuitivní
řešení, obvykle to tak je. Víme proto,
že abychom mohli první část návrhu - návrh
dispozice kvalitně zpracovat, musíme
podrobně rozumět našim klientům.

Už dávno jsme pochopili, že máme-li být šťastní my,
musí být šťastní naši klienti.
5. Vytvoříme pro Vás
dokumentaci pro realizaci
Realizace vyžaduje pečlivou přípravu a přesnost.
Počty výkresů, které pro naše klienty
připravujeme jako podklady pro realizaci variují
od několika desítek až po několik set.
Nejvyšší počet výkresů pro rekonstrukci
pro jednoho našeho klienta byl 470. Toto
číslo dobře ukazuje, jak snadné může být
podcenění rozsahu přípravy.

Interiér je často jedna z největších investic,
kterou člověk ve svém životě udělá.
Podklady pro realizaci jsou práce navíc oproti
prvním částem návrhu interiéru.
Je to ale zároveň jedna z nejvděčnějších
investicí. Vrátí se Vám mnohokrát a jsme
zvyklí je dělat vždy, při každém
návrhu a jsou standardní součástí
celé spolupráce.
6. Zrealizujeme pro
Vás interiéry
Návrhy jsou první etapa zařizování. Proces,
při kterém se od vašich představ se zapojením
našich schopností dostaneme až k velmi
věrnému zpodobnění vašeho budoucího interiéru.

Díky návrhům, které společně vytvoříme
budete vědět, co Vás po realizaci čeká.
Spolupráce s námi Vám vyřeší všechny otázky,
se kterými se při zařizování interiéru setkáváte.

Díky vizualizacím, rozkresům nábytku a stavebních
prvků získáte cenný podklad pro cenové
kalkulace v rámci realizace. Přineseme vám
roky spokojeného užívání a bydlení v interiéru.
Dobrý pocit z krásného a mimořádně praktického
interiéru Vám bude dávat více radosti
ze života.

Návrhy jsou krásné a následné realizace
ještě více. (chválit se je potřeba)
Tradice a moderní technologie
Jsme váš spojenec v dosahování dokonalosti a barevného sladění estetiky s praktičností. Naše
společnost zastává roli nejen architektů, ale také poradců, kteří vám pomohou dosáhnout toho
nejlepšího vzhledu a funkčnosti pro váš domov.

S naší dlouholetou tradicí, spoluprácí s ověřenými a spolehlivými českými výrobci a
dodavateli a moderními technologiemi jsme schopni nejen interiér navrhnout, ale také ho i
kompletně vybavit a zařídit. Důraz klademe na praktické a funkční interiéry, které skvěle
slouží každodenním potřebám.

Jsme zde proto, abychom spojili tradici s moderními technologiemi a vytvořili pro vás
interiér, který bude nejen krásný a stylový, ale také praktický a přizpůsobený přímo pro vás.
I.

Základní ustanovení


Společnost design-interieru, se sídlem Náměstí 14. října 1307/2, 147 00 Praha 4, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp.zn. C
182466 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále
jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), následující osobní údaje:

jméno, příjmení

e-mailovou adresu

telefonní číslo

adresu/sídlo

Kontaktní údaje správce jsou:

adresa: design-interieru, Náměstí 14. října 1307/2, 147 00 Praha 4

email: info@design-interieru.cz

telefon: +420 702 113 072

IČO: 29056969

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů


Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů


Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1
písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží
nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je

odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů
umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy,

zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV.

Doba uchovávání údajů


Správce uchovává osobní údaje

za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je
za výše uvedeným účelem po dobu 15 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a
f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě
souhlasu.

Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)


Příjemci osobních údajů jsou osoby

podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,

zajišťující marketingové služby.

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou
poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

VI.

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte


právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

Dále máte právo zasílaná obchodní sdělení a newslettery kdykoliv odhlásit a to jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz
v obchodním sdělení.

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů


Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, šifrování, zálohy

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII.

Závěrečná ustanovení


Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém
rozsahu přijímáte.

S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s
podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle
novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.6.2019.











ZAVŘÍT